SEDAŞ Çağrı Merkezi’nde fırtına mesaisi

Paylaş:

Fırtına nedeniyle yoğunlaşan müşteri talepleri, 125 kişiden oluşan tecrübeli SEDAŞ çağrı merkezi tarafından anında yanıtlanarak çözüme kavuşturuldu.

HIZLI YANIT

SEDAŞ, faaliyet bölgesinde yaşanan hava muhalefeti nedeniyle enerji hatlarında meydana gelen arızalarla ilgili müşterilerden gelen talepleri kesintisiz olarak karşıladı. Çağrı merkezi ekibinin en zor şartlara göre eğitilmesini sağlayan SEDAŞ, bölgedeki fırtınadan dolayı yaşanan yoğunluğu 125 kişilik çağrı merkezi ekibi ile başarıyla yönetti. Tecrübeli çağrı merkezi ekibi, kötü hava muhalefetinden kaynaklı artan talebi karşılarken, müşterilerin bilgi taleplerine çok hızlı yanıt vererek çözüme kavuşturdu.

7 /24 HİZMET

SEDAŞ, tüm planlı ve plansız kesintilerden cep telefonu mesajı ile anında haberdar olmak isteyen müşterilerine, 186 Çağrı Merkezi, 0530 919 19 19 nolu Whatsapp Hattı, sedas.com.tr, Web-Chat kanalları ile Müşteri Hizmet Merkezleri üzerinden 7 gün 24 saat hizmet vermeye devam ediyor.